Volgende openbare vergaderingen

Alle vergaderingen

Welkom op de raadpleegomgeving van lokaal bestuur Nieuwerkerken!

In deze raadpleegomgeving kan je onderstaande openbare beslissingen raadplegen:

• De agenda, besluitenlijsten en notulen van de gemeenteraad en raad voor maatschappelijk welzijn sinds 1 januari 2019
  • De agenda en besluitenlijsten van het college en vast bureau sinds 1 januari 2019
  • De burgemeesterbesluiten sinds 1 juni 2023

Agenda gemeenteraad en raad voor maatschappelijk welzijn
Acht dagen voor de vergadering van de gemeenteraad en raad voor maatschappelijk welzijn wordt de openbare agenda bekendgemaakt.

Notulen (verslag) gemeenteraad en raad voor maatschappelijk welzijn
De notulen van de openbare vergadering van de gemeenteraad en raad voor maatschappelijk welzijn kan je pas raadplegen nadat ze goedgekeurd zijn op de volgende vergadering.

Besluitenlijsten gemeenteraad, raad voor maatschappelijk welzijn, college van burgemeester en schepenen, vast bureau en burgemeester
Een lijst van de beslissingen van deze organen wordt gepubliceerd binnen de 10 dagen na de vergadering.

Opzoeken in de raadpleegomgeving kan op volgende manieren:

• Typ een zoekterm in het kadertje rechtsboven en klik op het loepje. De resultaten kan je vervolgens nog filteren.
  • Om op datum te zoeken, klik je bovenaan op 'kalender'. In de kalender kan je een maand en jaartal selecteren. Alle vergaderingen van die maand verschijnen in de kalender. We werken met volgende afkortingen:
    • GR: Gemeenteraad
    • RVMW: Raad voor Maatschappelijk Welzijn
    • CBS: College van Burgemeester en Schepenen
    • VB: Vast Bureau
    • BURG: Burgemeesterbesluiten

Meer info over de verschillende raden vind je op de gemeentelijke website.

Voor hulp of informatie kan je terecht op secretariaat@nieuwerkerken.be.